onsdag 13 maj 2009

Leverans

Har precis klivit upp ur sängen när Lisa skriker " det kommer nån" Vem kommer kvart över 7 på morron?? Utanför står en lastbil full med grejor som behövs när vi ska dränera grunden. Det var bara att klä på sig och gå ut för att lasta av 27 stora balar. Nu ser det ut som jag har bondägg på garageuppfarten.
Igår var jag och besiktigade Jonas bil Fåårrden den skrotbilen passerade utan problem.
Nyttig snabbfika hos Älin. Knäckebröd o kaffe.
Åkte sedan till E-tuna för att byta Jonas present och köpa en ny på ÖB stannade på tunapark och köpte glas på Dukas utförsäljning som Erika ska få när hon fyller 20. Jag hade pappa med mig som fick betala hela kalaset, för A-kassan har lite svårt att betala ut pengar till mig.
Monterade ihop relax stolen till Jonas så han kunde prova när han kom hem. Gick så där men envis är man så till slut så. Jag undrar vem som gör instruktionerna till sånt.
Tänkte montera den andra idag så att Älin kan komma en dag när solen skiner och Ebba sover då ska vi slummra i solen.
Ha en bra dag

1 kommentar: