tisdag 4 augusti 2009

Summa sumarum

Jag jobbar så mycket att jag inte hinner med. Här kommer en snabb uppdatering.

Har haft en underbar vecka i göteborgs skärgård. Sol bad och krabbfiske. Innan vi åkte hem besökte vi universeum, kanon....
Har även provat att ha inneboende och det har fungerat bra.
Arbetet runt huset har Jonas jobbat på så gott det går, även jag och barnen har hjälpt till med det vi kan. Just nu skottar vi grus, och plockar sten.
Kanske blir det klart så småning om.
Har även tittat på gamla kort och skrattat. Snygga kläder vi använde på slutet av 80 början av 90 talet.. Men roligt var det...
Idag har jag träffat H.s föräldrar och även Tosses mamma, HUUUUU vi är ju nästan i samma ålder.
Är jag gammal eller är dom väldigt unga???????????????????

Ha det gott till nästa gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar