onsdag 2 mars 2011

Ledig dag!!

Den lediga dagen spenderas i källaren där det plockas, kastas och städas. Jag ska försöka att göra mig av med saker som " kan va bra att ha". Mitt nyårs löfte är att inte spara på allt..

Rensa ut:
1. Det du inte har nytta av..
2. Det du inte är allt för fäst vid..

Försöker även att ladda upp inför helgen då det blir kalas här hemma när Sara fyller 15 år. Jag undrar hur tiden gick så fort, nyss var hon en liten tjej och nu halv vuxen..
Måste antagligen baka något typ bullar och en liten tårta men det är så tråkigt jag har ingen lust. Fast det finns ju färdigt att köpa oxå. Hmmm vi får se hur det blir.

Undrar om jag ska fortsätta min utan bil vecka med en promenad i solen kanske.

Ha en underbar solig dag mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar