torsdag 19 mars 2009

Så här tråkig är jag.

Fyra tv program jag brukar se:

Grey´s anatomy, trauma på akuten, hem till gården, hannah montana.


Fyra saker jag gjorde i går:

Städade, va på matte, åt lunch hos mor o far, jobbade.


Fyra saker jag längtar till:

Sommaren så jag kan va vid stugan, fast jobb så jag slipper a-kassan, påsk när Beck kommer och vi ska vara hundvakt, slippa slipdamm från källaren.


Fyra saker som står på min önskelista:

att grävningen runt huset blir av, jobb, slippa tjata på barnen, ny tv.


Fyra saker jag avskyr:

Att inte ha ork, bruna bönor, blöta skor som luktar (typ Lisas), otrevliga människor.


Fyra saker jag tycker om att göra:

umgås med vänner, ligga i hängmattan och läsa, jobba, skratta.


Fyra saker jag åt i går:

Matlåda, macka med gegga, choklad ferarri, brownie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar