torsdag 12 mars 2009

Sjuk ???

Igår var Lisa hemma från skolan hon hade ont i magen sa hon. Hon fick vara hemma för säkerhets skull, kompisen hade spytt i matteboken dan innan, så jag vågade inte chansa men dan gick och inget hände förutom att hon var som vanligt.

Jag åkte till min matte lektion en stund och plågades med procenten, gick ganska bra.

Grannen från björkvägen kom med post åt mig som dom gröna brevbärarna lagt i hans låda, jag tyckte att han kunde ha betalat den räkningen, hamnar det i din låda får du betala eller??

Han undrade nog vad vi höll på med när jag hoppade och viftade med armarna framför tvn, jag spelade spel med Lisa, Astro zoo det står en kamera på tvn sen ska man röra sig. Jag försökte slå en orm som fått ngt i magen och skulle ut. Ett himla viftande.

1 kommentar: