måndag 15 juni 2009

Semestertider

Nu börjar semestern för en del och arbete väntar för andra, jag ska börja jobba idag och 4 veckor framöver. Med arbete följer ansvar i mitt fall varubeställningar. Jag hoppas att jag ska klara av det men så har jag ju 3 försök varje vecka att få till det. Det ordnar sig men lite nervös är jag allt.
Helgen sprang förbi som vanligt i en rasande fart.
Fest i Flen med viollopp på Fredagen för mig och grävning och pumpa vatten för Jonas.
Lördag Tobbe trollkarl på dan för Lisa och mig, grävning för Jonas men kvällen bjöd på fest i glada vänners lag. Jätte roligt + att vi var på Markolio.
Söndagen bjöd på långpromenad i skogen medans Lisa red på PimPim skönt med frisk luft.
Nu ska jag förbereda för arbete.
Puss & kram hela dan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar