onsdag 10 juni 2009

Sexusen piggar


Har provat spikmattan som jag köpte igår. Aj aj aj
6000 piggar på min rygg, men om en vecka eller så har jag nog vant mig. Jag hoppas att min huvudvärk och andra diverse krämpor ska bli bättre. Ska försöka att ligga 10 minuter om dan så får vi se. Det finns dom som sover på den, hur man kan somna begriper jag inte men vi får se!!!!!
Tillbringade gårdagens eftermiddag på tunapark med barnen och det gick smärtfritt utan gnäll och alltför mycket tjafs. Alla fick något med sig hem och var nöjda.
Jonas den kraken skyfflade grus i vallgraven vid läckan från avloppet, jag kan meddela att det inte luktar hallon och kommer inte bara från oss och vi har bott i 10 år. Bläääää
Idag ska vi åka på kalas för att fira barnens kusin som fyller 20 år.
Puss & kram i regnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar