tisdag 23 februari 2010

Blä, usch, äckligt!!

Igår kväll fick jag min första äckliga toastäd. Möter en farbror i dörren som luktade så illa.
Fy jag tror att han hade skitit på sig sa jag till C. Efter en stund känner jag att jag måste kolla toan, ja mycket riktigt det stinker skit där inne. Vid närmare titt är framkanten, ringen och insidan av toan nersmetat med BAJS och även papperskorgen där man tydligen lägger det som kom i byxorna. Stor sanering först med papper och gummihandskar sedan toarent och högtryck. Sedan doftgran på det så blev toan som ny.
Fy fan vad folk är ÄCKLIGA.
Om jag mot förmodan skulle skita på mig och kladda ner toan på offentlig plats så skulle jag städa upp efter mig så gott det gick med papper och vatten, man lämnar som man vill hitta toan.
I detta fall tydligen helt nerskiten.

1 kommentar:

  1. Ja usch o fy! det finns fanemig folk till allt. Man kan ju undra hur det ser ut på deras egna dass???

    SvaraRadera