fredag 12 februari 2010

Ledig dag

Jaha! Igår blev jag lycklig ägare till ett par MBT skor som jag ska gunga fram på när jag jobbar. Jag hoppas på bättre hållning och mindre ryggont.
Idag har jag bytt till mig en ledig dag så att jag ska orka med helgen annars hade det blivit 9 dar i streck.
Ungarna har numera konstaterat att mamma aldrig är hemma, jag är sååå tråkig. Men dom har ju varit bortskämda med att jag har gått hemma av och till sedan Lisa började förskolan och nu går hon i femte klass. Jobbigt med förändringar som innebär merarbete för dom små liven som ska hjälpa till mer hemma. Det är nog arbetet hemma som är värst inte att dom saknar mig tror jag.
Nu ska jag fylla min lediga dag med massor av måsten, städa , tvätta , ringa några samtal och antagligen bli förbannad då det är A-kassan jag ska ringa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar